ahırda teyzemle

|ben o zamanlar 15 yaesındaydım.biriyle sikismek icin can atıyordum.yaz olmustu.teyzemler tatile gidecektim.teyzemler beni cok severlerdi.her zaman oraya gelmemi isterlerdi.gittigim sene enistemin aleti birbucuk senedir calışmıyordu.gittigim sene teyzem cok sinirliydi.cunku birbucuk senedir sikişmiyodu.teyzem 47 yasında olmasına rağmen cok güzeldi.1,65 boylarında 60 kiloydu.cok güzel götü vardı.hep sikmek istiyordum.neyse köye gittim.hep teyzemi izliyordum.teyzemin en büyük ve tek oğlu calısmaya gitmişti.o gün enistem sehre gitmisti.kac gün gelmeyecekti.ben iceride oturmustum.teyzem iceride iş yapıyordu.eğilip kalkıyordu ve ben ise götünü izliyordum.teyzem beni gördü ve bana götüme mi bakıyorsun hayırsız dedi.ben cok utanmıstım.hemen dısatı cıkacagım dedim ve ahıralarının arkasına gittim.5 dakika oturduktan sonra 31 cekmeye basladım.birbaktım kiteyzem beni gizlice izliyor ve ammını oksuyordu.benim cok hosuma gitnişti ve bir bakım ki ben boşaldım.teyzem baktım beni gördü ve emen uzaklastı.ben sonraiceri gittim teyzemde geldi ve bu defa bile bile domalıyordu ve bu benim cok hosuma gitmisti.neyse ertesi gün oldu öğle vakitleriydi.teyzem bana gel benle dedi ve ahıra gittik.teyzem birbaktım domaldı.is yapıyormus gibi kendi gösteriyordu.bana sakın arkamdan hic teprenme dedi.ben de tamam dedim.teyzem bir baktım ki domalarak geri geri geliyor.bana teprenme dedi.birbaktım ki sikim götütüne girdi ve teyzem ooohhhhhh diye hafif bagırdı.birbaktın ki gidiyor geliyor ve benim cok hoşuma gitti ben götünü tuttum ve ben götürüp getirmeye basladım.bana dedi vaayyy sende istiyorsun.ve hemn dudaklarıma yapıstı.o benim sikimi ufalıyor ben de ammını.5 dk svistikten sonra entarisini cıkardı ve beni samanlıkların üzerine attı.pantolonumu cıkardı ve sikimi somurmaya basladı.sonra ammını actı ve bana yala dedi.bende yaladım.hemen teyzemi uzatiktan sonra sikimi o fırın gibi ammına soktum.5 dk sikersikmez bir baktımteyzem öyle bir bosaldıki ciş gibi bosaldı.ve teyzem bosaldıktan sonra.hen giyinip iceri gittik.aksam oldu yatmaya gidiyorduk.teyzem gilin ikitane dısarıda büyük tahtaları vardı.üzerine dösekler konulup yatılırdı.birtanesinde cocuklar yatıtordu digerinde teyzemle kocası yatıyordu.o aksam teyzem bu aksam yegenim yanımda yatacak dedi.o aksam teyzemle beraber yatakta yanyana yatacaktık.yatakta teyzemle yarım saat konustuktan sonra teyzem elini sikime attı ve ufalamaya basladınbende ammını.elimi enterisinin altına attım ki bir aktım ki kilot giymemişti.sütyende giymemişti.hazırlanmıstı.hemen soyunduk ve teyzemin ammını yalamaya basladım.sonra teyzem sikimi yalamaya basladı.o ne yalamaydı.hemen teyzemi uzatıp sikmeye basladım.ikimizde zevkten ölüyorduk.yarım saat filan sikiştikten sonra boşalacağımı anladım ve teyzemin ağzını actım ve icine bosaldım.ogün sabaha kadar sikiştik.ikimizde cok hoslanıyorduk bundan.ve ondan sonra ne zaman ben köye gitsem veya teyzem bize glse sikişiyorduk.

izmir escort
izmir escort bayan
escort izmir

münerra teyze

bizim kapi komsumuz munnerra teyze 35 yaslarinda etine dolgun evli ve 1cocuksahibiydi…bir gun annemler 2 haftaligina memlekete gittiler….3 gunsonra eve gelirken munnerra teyzeyi balkon yikarken gordum aynen domalmis ve okocman kalcalari tum ihtisami ile meydandaydi onu gorunce bakakaldim munnerrateyze beni gorunce gulumsedi ..neyse eve girdim tabi hemen asildim…ama tam osirada munnerra teyze telefon etti bize gel diye ee oglum dedim sikmek icin tamfirsat zaten kocasi da yokdu ogluyasa okulda ben tabii okulu asmistim…neysekapiyi caldim munerra teyze kapiyi acti girdim iceri oturduk biraz havadan sudankonustuktan sinra bana cola ikram etti..sonra icli icli ammada yorulmusumdedi…bende dedimki istersen biraz masaj yapiyim oda iyi olur dedi o koltugauzandi bende yanina oturdum soyunup sadece ic camasirlari ile kalmistiomuzlarini ova ova yavas yavas assagiya indimbana hic birsey hisstmediginisoyluyordu bende artik daynamadim ve kalcalarini oksamaya basladim sonra bacaklarini aralayip amini neyse sonra kilodu cikartimoda hicseslenmedi amini yalamaya basladim oda dayanamadi benimkiyle oynamaya basladisanra agzina alip emmeye basladi ohhh mukemmel bi duyguydu..sonra onu arkadansikmek istedigim soyledim oda beni kocam arkadan hic sikmedi ilk kez acirsa dedibende acimaz dedim iyice yaladim parmagimla biraz ovup deligi soktum sokunca birinilti geldi gittimce azaldi tambosalirken agizini ac dedim ve icine bosaldimhepsini yeyip bitirdi sonra amini iyice yaladim tabi oda sikimi sonra amininicine soktum mukkemmelbir duyguydu biraz sonra amina bosaldim ama o an birseyhissedemedim sora munerra teyze dediki ya simdi hamile kalirsambende kocandandersin dedim sonra dudaklarina asilipoptukten sonra tessekkur etti bana bendeona tabii sonra eve gittim …anemler geldi felan ma 2 aysonra felan karnisismeye basladi gittim sordum bendenmis simdi arda sirada gitp x karimi sikipcocugumu seviyorum bu yasta baba olduk allahtan kocasi keriz yuttu…

cavidanın annesi

Cavidanı siktikten sonra akşam köyde kaldım.Yorgunluktan bitkin vaziyette yattım.Sabah kapının sesiyle uyandım.Benim köyde olduğumu kimse bilmiyordu.Cavidandan başka.Bende gelen Cavidan diye üstüme bir şey giymedim.Genelde çıplak yatarım.Direk kapıya uzandım.Kapıyı bir açtımki karşımda cavidan yerine annesi var.Birden karşımda selma ablayı görünce hemen önümü kapamaya çalıştım.Selma abla -Ohhhh.Sen misafirlerini böylemi karşılarsın Anadan üryan.Yoksa Cavidanımı bekliyorsun? -Yooo abla Cavidan nerden çıktı? -Hadi ordan içeri almayacakmısın beni -Pardon abla buyur. Onu buyur ettim.Önden yürüde kalçanı göreyim dedi.Olur dedim.Önden ben gittim.O kapıyı kapadı. Yukarı çıktık.Ben odaya giderken nereye dedi.Odaya gidip giyineceğimi söyleyince “ulan ibne. Sikini gelir gelmez önüme açtında bu ne giyinmesi, otur konuşacaklarımız var” dedi.Tamam deyip koltuğa oturdum.Oda karşıma geçti. Elimle sikimi kapamaya çalışıyordum.Bırak kalsın dedi. Mecbur ellerimi saldım.Selma abla -Eh Cengiz.Nasıl gidiyor seks hayatı? -Nasıl olsun abla eh işte! -Cengiz.Benden saklama.Dün Cavidanı halletmişsin. -Hayır abla.Bozmadım inanki.Bende bozdun demiyorumki.Siktin diyorum. -Demek söyledi. -Nasıl söylemesinki?Kız oturamadı bütün gece.Neden siktin? -Abla inan niyetim sikmek değildi ama…. -Aması ne? -Abla anla işte.O tazeliği görünce,kalktı ne yapayım.Ama oda merak edince oldu işte. -Ama sokmasaydın bari.Ne günlere kaldık. deyince bende hemen karşı taarruza geçtim. -Yapma abla.Recep abiye verdiğinde kaç yaşındaydın? -Ne zaman verdim ve kim bu recep? -Abla hayatımda ilk senin götünü gördüm recep abi seni sikerken. -Nerde? -Evinizin yanındaki derede. Ben böyle deyince şaşırdı. -Abla.Sen sikişirken iyiydide kızın verincemi kötü oldu.Enişteye varana kadar kaç kişiye verdin doğru söyle? -Doğrusu gene veriyorum. -O zaman sorun ne abla. -Ama birden sokmuşsun.Yavaş yapsaydın. -İlk yediğinde recep abi nasıl sokmuştu.Ben gördüm adamın parmağını koparıyordun.Götünü kurtarınca hemen kaçmıştın.İş seks muhabbeti olunca sikim kalkmaya başladı. -Abla.Bak kalkıyor.İndirmek lazım olacak. -Ne o?Yoksa benide sikecen? Onun için giyinsem diyorum,yada sende soyunda bari amını görüp 31 çekeyim. -Zaten görmüşsün neyini görecen. -O zaman tazeydi.Son halini görürüm. Böyle deyince şalvarını çıkardı.Hemen kilodunuda çıkardı.Al gör dedi.Ben kalkıp soğuk bir kola açtım.Ona kolayı verirken sikimi ağzına yaklaştırdım.Elinde olmadan okşayınca sikimi kolaya soktum.Al böyle iç deyip sikimi ağzına dayadım.Olmaz molmaz derken yalamaya başladı.Bende bir yandan üstünü çıkardım.Oda tamamen çıplak kaldı.40ına yaklaşmıştı ama memeleri taş gibiydi. -Abla memelerin taş gibi -Öyledir -Yatalım istersen,sen sikimi yalıyorsun,bende amının tadına bakayım -Sen ne ibnesin sen kafana koydunya sikecen beni.Al bak tadına 69 Pozisyonu alıp amını yalamaya başladım.Arada göt deliğini parmaklıyordum.Selma abla sikimi yalıyor,kafasına ısırıklar atıyor,arada taşaklarımıda lop lop emiyordu.Abla be dedim.Hadi bari bir kere sokayım.Tamam dedi.Koltuğa oturdum.Kucağıma oturdu.Eliyle sikime yol verip sikimin üstüne oturdu.Birden taşaklarımda kalçalarını hissettim.”Nasıl am sikmekmi iyi yoksa göt sikmekmi” Amın harika dedim.Ama Cavidanın götüde harika.Bu arada zıp zıp zıplıyordu.İçinden çıkarmadan belinden kavrayıp yatırdım ve öyle sikmeye başladım.Harikaydı vurdukça “ohhhhhh.vur dibine dibine”diyordu.Abla içinemi azınamı boşalayım dedim.Ver sahlebimi içeyim dedi.Çıkardım ağzına verdim.İştahla yalamaya başladı.Ağzının içine boşaldım.Hepsini yuttu.”Bu koladan daha makbule geçti” dedi. Uzandık.Muhabbete başladık.Selma abla sikiştiği erkekleri anlatıyordu.Ama benim sikeceğim hiç aklına gelmemiş.Ben hem konuşuyor hem sırtını öpüyordum.Aşağıya kalçalarını öpmeye başladım.Kalçalarını öptükçe ürpermeye başladı.”Götümüdemi sikecen?”diye sordu.”Kızını götünü siktim. Anasının götünü sikmezsem olmaz” cevabını verdim.Ama domaltta sok dedi.Tamam dedim. Koltuğa domalttım.Sikimi ağzına verdim ıslatsın diye ama gerek olmadığını kocasının götünü her zaman siktiğini alışkın olduğunu söyledi.Peki dedim ama dilimle göt deliğini iyice yaladım.Sikimi yavaşça deliğe dayadım.”Hadi sok bu Cavidanın değil anasının götü,kızın götünü parçala anasına gelince yavaş işmi bu yaptığın” deyince birden kökledim.Dediği gibi zorlanmadan girdi.Cavidanın götünü aradım bir ara ama o kadar güzel sikişiyordu ki,iyiki anasını sikiyorum dedim sonra. “Nasıl. Benim göt açık ama işini bilir.Cavidanın götü dar ama acemidir” dedi.Doğru söylüyorsun dedim. Keşke Cavidanda olsaydıda ders alsaydı.Hem konuşmaya çalışıyor hem götünü sikiyordum.”İçine patla erkeğim” diye inleyince hızlandım ve götünün içine boşaldım.Ve yığıldık kaldık. -Cengiz.Senden bir şey isteyecem. -Söyle abla. -Ne ablası lan.Siktiğin karıya abla denirmi. -Pardon Selma söyle. -Bir daha Cavidanı sikme olurmu. -Bence sorun yok.Onun yerine seni sikmeyi tercih ederim ama! -Aması ne? -Ben sikmezsem başkası sikecek.Bırakta verirse ben sikeyim.Hem ben amına dokunmam. hemde sikeceğim zaman sanada haber veririm.Kızının kimle sikiştiğini bilirsin hiç olmazsa. -Tama.Gene kandırdın beni.Ama ne zaman sikersen haberim olacak söz mü? -Söz dedim Hala çıplaktık.Hadi bir kere daha sikeyim dedim.Yok dedi,enişten gece çalışıyor.Şimdi oda sikmek ister. Aceleyle giyinmeye başladı.Ben giyinmedim.Onu nasıl çıplak karşıladıysam gene çıplak olarak uğurladım.Hoşçakal öpücüğü olarak sikimin kafasını öptü. Bu hikayemde bu kadar. Daha sonra ise Selma ablanın küçük kızı Goncayla sikişmemi yazacam. Oda 17 yaşlarında taze ve yarak görmemiş bir körpeydi.Bu arada haftanın iki günü Selma abla geliyor sikişiyoruz.Cavidanıda arada sikiyorum.Anasına haber veriyorum.Selma abla geliyor Cavidana gözükmeden kızının sikilişini seyrediyor.Kızı gidince kendi veriyor.Kızını siktiğim gün sadece götünden veriyor.Onları daha ileride anlatırım.Bir dahaki hikayem Selma ablanın küçük kızı Goncayı nasıl siktiğimi anlatacam.Goncayı götünden sikişimin hikayesinde buluşmak üzere.

super baldizim baldan tatli

“40 Yaşındaki Aşkım mehaba size geçenlerde yaşadıgım ve çok zevk aldıgım bi anımı anlatıcam . Arkadaşım yaş olarak benden bi hayli yaşlı olmasına ragmen çok bakımlı ve güzel bi bayan fizigi de oldukça güzel iri göüslerini güzel yüzü ve tabi çok hoş olan kalçaları, yine güzel bi havada birlikte spor yapıyoduk ve ben onun partneri olmaktan çok hoşlanıyorum ve kendisine söylüyordum özellikle yer hareketlrinde kalçaları iyice ortaya çıkıyor ve ya domalıyo yada önümde yatıp kalçalarını geri çekiyodu işte o gün ben çok arzuladıgım ve galiba çok derin bakmışım ve fark etti beni deyil aletim kalkmaya başlamış ve şortumu zorladıgı için çok hoşuna gitmiş ben fark ettiyimde çok utandım bunda utanıcak bişey olmadıgını ve kendisinin de uzun zamandır beni arzuladıgını söyledi    eyer istersem eve gidip orda devam ederiz dedi bende kabulettim ve eve gittik daha asansörde yaragımı ellemeye ve içime almak istiyorum diye beni azdırmaya başlamıştı içeri girer girmez hemen odaya geçtik ve deli gibi üstümüzdeki bi kaç parçayı çıkadık bem beyaz bi vücuda sahipti ve diri göüsleri beni çıldırtıyodu sertçe yalamaya ve sıkmaya başladım kulak uçlarını yalarken kendinden geçmişti bile yataga oturup yaragımı başını ısırır casına yalıyor ve zevk alıyodu biraz iri oldugunu söyledigi yaragımı içime sok diye kısık bi sele    hadi sok dedi ve sırt üstü uzandı bacaklarını kaldırdl yeni tıraş olmuş amcıgı inanılmaz duruyodu biraz yalamdım ve hassas olan yrini yalarken bagırarak boşaldı çenem onun am suyuna bulanmıştı erkegim sik beni diye bagırıyodu yavaşça kafasını sokmaya başladım    aaaaaaaaggggggggggh diye inliyodu acı ve zevki bi arada yaşıyorum sik beni diye haykırıyodu ben artık dayanamadım ve daşaklarım götüne deyinceye kadar soktum inanılmaz bi çıglık attı yaragımın kafası yumurtalıklarını zorluyo içimi doldurdun diye zevk ten bagırıyo ve kalçalarımı kendine dogru bastırıyodu ben gidip geldikce hadi sok daha sert diye haykırıyor ve erkegim diyordu bi kaç kez daha boşaldı aaaaaaahhhhh ohhhhhhhhhh sesleriyle bende artık boşaltmak istiyodum yaragımı, domalttım ve arkasında kalçalrının arasından amına sertçe soktum ve belinden kendime    sertçe çemeye başladım önümde elleri yatagın üzerinde çırpınıyo ve her çıkan sete bagırıyodu ben soktukça köküne kadar artık boşalmalıydım    ve kendimi konturol etmek istemedim ve boşalacagım söyledim çıldırıyodum artık hadi içime fışkırt diye bagırıyodu inanılmaz bi zevkle onun    kızarmış olan amcıgına boşaldım yaragımı çıkarı beni sırt üstü yatırdı ve yaragımı yalıyarak temizledi öyle bi somuruyoduki bütün döllerimi temizledi dudakalarını yalıyordu üstüme uzandı elinden bırakmadıgı yaragımı tutarak biraz uyumuşuz. güzel bi sevişme gibisi yoktur. Birlikte duş aldık ve arada    sırada beni arar ve görüşürüz “

komşumuz tülay teyze

Selam ben Engin.19 yaşındayım.Anlatacağım hikaye 2 ay önce başımdan geçti.Ailem yaz tatiline gittiği için evde yiyecek bir lokma bir şey yoktu.Markete gidip yiyecek almaya karar verdim.Markete gittiğimde yan komşumuz Tülay teyzeyi et reyonundan alış veriş yaparken gördüm oda beni görünce istersem bu akşam yemeğini onlarda yiyebileceğini söyledi bende bu fikre sıcak baktım.Nede olsa günlerdir ev yemeği yememiştim.Tülay teyze ile birlikte akşam yemeği için et ve sebze turu bir kaç şey aldık ve eve geldik.Tülay teyze sadece kocası ile yasıyordu.Kocasının kısırlığı yüzünden çocuklarının olmadığını biliyordum.Ben salonda otururken birden telefon çaldı. Kocası bu akşam eve gelemeyeceğini söylüyordu. Tülay teyze bana bu akşam yemeği beraber yiyeceğimizi söyleyip tekrar mutfağa yemek yapmaya gitti.Bende yardım etmek için mutfağa gittim. Mutfağa girdiğimde Tülay teyze buzdolabının alt kısmından yiyecek alırken eğilmiş ve ince eteğinin altından belli olan kulodu beni tahrik etmişti. Sonra ben yanına gidip yardım etmeye başlayıp sofrayı kurarken oda lavobaya gideceğini söyledi. Kapı kapanır kapanmaz bende arkasından gittim ve anahtar deliğinden izlemeye başladım.Eteğini kaldırıp kulodunu indirdi o anda benim sikim harekete geçti.Hafif kıllı amı ve purussuz götü 40 yasında bir insan için çok çok güzeldi.Tülay teyze işemeye başladı amının arasından nede güzel akıyordu o sapsarı sidiği. Çıldırmıştım ve ayağa kalktığı anda ben geri çekildim.Tuvaletten çıkar çıkmaz bende tuvalete gireceğimi sanarak çok beklettim galiba dedi. Ama benim önümdeki kabarıklığı da hissetmiş olmalıydı.Bende tuvalete giderek hemen azgınlığımı gidermek için 31 i patlattım.Sonra kapıyı açtığımda bu kez de beni Tülay teyzenin izlediğini gördüm.Hemen yanına yaklaşıp ona şöyle dedim. Bırak şimdi yemeği seni başka bir şekilde doyuracağım…. dedim ve hemen dudaklarına yapıştım ben onun dudaklarını öperken ellerim onun göğüslerinde onun elide benim serleşmiş sikimdeydi. Sonra benim fermuarımın arasından çıkardığı yarağımı iki eli ile tutup tam kafasını yalıyordu. İkimizde çıldırmıştık artık sonra ben onun eteğini ve kulodunu bir hamlede çıkarıp amını yalamaya başladım.Biraz önce işemiş olduğundan amının dudakları tuzlu idi birazda sidik kokuyordu.Oda artık zevk çığlıkları atmaya başladı.Ben de pantolonumu çıkarıp 19 cm lik aletimi Tülay teyzenin amına sokmaya başladım. Hayatında bu kadarını yemediğini söylerken bende işaret parmağım ile göt deliğini genişletmeye çalışıyordum 5 dakika bu şekilde sikiştikten sonra ben Tülay teyzeyi domalttım.ve genişletmiş olduğum göt deliği ile yarağımın kafasını aynı hizaya getirdim ve kafasını yavaşça sokmaya başladım.İlk defa götten sikildiği belli idi.Hem acı hem de zevk içerisinde idi ben tamamını soktuktan sonra biraz rahatladı.Git gel yapmaya başladım.Ben götünün içinde gidip gelirken sağ elim meme ucunda sol elim ise amını ovalıyordum sonra yarağımı götünden hiç çıkarmadan onu kucağımda taşıyıp mutfağa götürdüm yemek masasının üzerine yatırdım.Sikimi göt deliğinden çıkarıp amına tekrar soktum.Masanın üzerinde duran bal kavanozu aldım.Tülay teyzenin göğüslerine dökerek yalamaya başladım. Ben göğüslerinde bal yalarken bir yandan da amının içinde gidip geliyordum.Sonra büyük bir zevk ile amının içine boşaldım.İkimizde çok rahatlamıştık sonra beraber banyoda duş alarak seviştik.Yatak odasında Tülay teyzenin amının içine 2 kere daha boşaldım. Artık Tülay teyze benim karım olmuştu.Onunla her pozisyonu yapmamıza musade ediyordu.Tülay teyzenin dün hamile kaldığını öğrendim.Kocası buna çok sevinmiş Tülay teyze ona babasının kendisinin olduğunu söylemiş. Şu anda Tülay teyzeyi hamile olduğu için fırsat bulduğum zaman götünden sikiyorum. Ama artık bana o yetmez oldu ben hala olgun bir am arıyorum.

hatice ve sopa

Slm ben hakan 18 yaşındayım size komşum hatice ile aramızda geçenleli anlatıcam.hatice teyze 35 yaşında bi hatundu kocasıda subay bazen kocasının iki gün boyun ca gelmedigi oluyoldu ve işde öyle bi gün evine gitim anemler evde yoktu burda bekliye bilirmiyim dedim tamam dedi geçdim oturdum salona o mutfakta buraşık yıkıyodu tv açdım ve erotik bi filim vardı izledim benim ki karkdı aklıma hatice geldi ve onu sikmeyi kafaya koydum ne yapıyo diye mutfaga gittim sikim şahlanmış bir biçimde kapıyı açdım domalmış yere düşürdügü kaşıgı alıyodu siki dikledim ve arkasına geçip götüne yüklen dim şsşıldı ne yapıyosun dedi bagılmaya çalışdı agzını kapadım ve ite kaka yatak odasına götürdüm ve bagladımve bacak arasına geçdim donunu indirdim ve o param parça amı önümde idi subay bunu param parça etmişdi sikimi çıkaldım yapma ne olur dedi ama ben kuru kuru abandım çok acı cekmedi çünkü çok genişdi ama ve aklıma bişe geldi banyodan kırem aldım ve süpürgenin başına sürdüm önce sopayı sokdum ses yokdu yine haticede ama benim kini sopanın yanına sokun ca çıglık attı kanama ya başlamışdıve ben ze zefk lendim ve 3dakki sonna boşaldım hatice zefke gelmişdi oda boşaldı ve ertesi günde bizim evde kimse yok du kocası nöbetde iken bizim evde kimseyok oluyo ve o sopa o ama giliyo cici-61

dul komşumuz

Size anlatacağım olaya kadar hiç bi kadın veya kızla sikişmemiştim. Bundan sonrada sikişemedim. Biz iki arkadaş bir evde kalıyoruz. Üniversite öğrencisiyiz. Bizim apartmanda bir afeti derya dul bir kadın var. Ama ne afet ne afet. Müthiş kalçalar (ben bir götçüyüm) müthiş göğüsler ve bacaklar. Çok seksi bir afet bu seksiliğini hiç kimseden gizlemiyor. Her sokağa çıkışında kalçalarını ortaya çıkaracak bir pantolon göğüslerini ortaya çıkaracak bir badi giyerdi. Arkadaşımla hep onu düşünür 31 çekerdik. Müthiş zevke gelirdik.Onunla tanışma onu ayarlama planları yapardık. Ama bir türlü tanışamadık. Komşumuz her sabah ormana koşuya giderdi. Aklımıza şeytani bir fikir geldi ona ormanda tecavüz edecektik. Pek rahat olmucak fantezimizi uygulayamayacaktık am olsun. Akşam evine gidip dedik ki. Şey yarın bizde koşuya gelebilir miyiz. O da kabul eti. Koşuya başladık ikimizin de aklında uygun bir yer bulup afeti sikmek vardı. Arkadaşım koşarken ayağı takılıp afetin üzerine düştü ikisi yerdeydi. Arkadaşım özür diledi afet de önemli değil hem hoşuma da gitti dedi. Biz şaşırmıştık. Sonra bize kocasından ayrılalı 6 ay olduğunu öğrendik o günden bu güne hiç yarak yememiş kendine bir sikici bulmak için seksi giyindiğini anlattı. Bizde açılmış ona hep seninle beraber olmayı düşünür 31 çekerdik dedik. Kadın coşmuştu. Eve dönüp müthiş bir parti verelim dedi. Eve giderken sex shoptan iki tane geciktirici ve anal krem aldı geciktiriciyi zaman geçirmeden bize içirdi 1 saat sonra etkisi başlarmış eve geleli yarım saat olmuştu bize yaraklarımızın kaç cm. Olduğunu sordu. Arkadaşımın yarağı 18 cm ince benim yarağımda 15 cm kalındı. Kadın müthiş coşmuştu. Sikimizin kıllı olup olmadığını sordu kıllıydı bizi banyoya alıp sikimizin kıllarını temizledi. Sonrada kendi amının kıllarını temizledi. Geciktiricinin tesiri gelmişti. Bizi yatak odasına aldı ikimizin de yatağa uzanmasını söyledi. Yatağa yattık karşımıza geçip striptiz yapmaya başladı müthiş soyunuyor müthiş kıvırıyordu altında jartiyer vardı.Her şeyini çıkarmış jartiyerli çorabı kalmıştı. Karşımızda öyle güzel dans ediyordu ki yaraklarımız kalkmıştı. Elini amına sokuyor domalıyor bizi müthiş tahrik ediyordu. Yanımıza gelip aramıza uzandı bir eli benim yarağımda diğer eli arkadaşımın yarağındaydı. Sıvazlıyor sıvazlıyordu. Bir ara arkadaşımın yarağına uzanıp yalamaya başladı ağzıyla arkadaşımın yarağını yalıyor elleriyle de benim yarağımı okşuyordu ikimizi birden idare ediyordu. Az sonra iyice arkadaşımın yarağına uzanınca bende domalmış halde olan afetin arkasına geçip amını yalamaya başladım müthişti afet arkadaşımı coşturuyor bende onu ben az zevk alıyordum ama arkadaşım la afet coşuyorlardı afet fazla dayanamayıp az sonra boşaldı şahanesiniz dedi. Şimdi sıra bende idi yarağımı ağzına verdim ben alttaydım afet benim üstümde onun arkasında da arkadaşım vardı afet benim yarağımı öyle güzel yalıyordu ki müthiş azdım ama boşalmamıştım geciktirici şahne bir şeydi. Afetin az sonra yavaş sok diye inlediğini duydum arkadaşım arkaya girecekti ama ben hayır dedim unuttun mu arka benim ön senin. Karı ooo siz neler planlamışsınız dedi. Bizde sana tecavüz edecektik dedik. Arkadaşım domalmış haldeki afetin amına geçirmeye başlamıştı. Karı acayip bağırıyordu yavaş sok hayvan diye. Amı çok dardı. Arkadaşım karıyı dağıtmış acıdan dayanacak hali yoktu. Yarağımı iyi ememeyince arkadaşımın amı sikmesini bekledim. 10-15 dakika sonra arkadaşım bağıra bağıra boşaldı. Sıra bendeydi. Arkadaşım yarağını afetin ağzına verdi bende hiç pozisyon değiştirmeden karının amına alttan sokmaya başladım. Arkadaşım iyice genişletmişti amını. Karı hani arkadan sikecektin dedi dur daha zamanı var dedim. Karıyı o pozisyonda 10 daki siktikten sonra boşaldım amına arkadaşımda karının ağzındaki yarağını eliyle hızlandırıp ağzına boşalmıştı. Karı o ana kadar 3 kez boşalmış bizde beraber 3 kez boşalmıştık. Arkadaşıma hadi zamanı dedim evet dedi. Karıya partiye hazır ol bebek dedik. Sesini çıkarmadı gösterin hünerlerinizi dedi. Arkadaşım alta yattı afet onun üstüne bende afetin götünü havaya kaldırıp arkasına geçtim. Arkadaşım amına sikini yerleştirdi. Bende daha dar olan götüne yarağımı bir hamlede geçirdim. Karı derin bir acı duydu. Nasıl orospu amına koyarken acı yoktu şimdi dağıtıcam seni dedim. Arkadaşım önden ben arkadan karıya pompalıyorduk, deliler gibi sikiyorduk. Afet 3 kere boşalmış bizimde nerdeyse iliğimiz kesilmişti. Arkadaşımla bağıra bağıra boşaldık amına ve götüne. Müthişti O sikişten sonra hiç sikişemedik ama o sikiş bize 3 ay yetmişti…

tatlım beni sik amımdan

“Selam ben Kerem,size daha önce ev sahibim 45 lik Banu teyzeyi evde nasıl uyutup bekaretini alıp amını ve arka deliğini sikip kameraya kaydettiğimi yazmıştım,paramın hafta sonu geleceğini söylediğimden, kadını ct akşamı tlf. edip çağırdım saat 9.30 gibi geldi,buyur edip kahve içermisin diye sordum,hayır Kerem evladım geçen gün kahve beni rahatsız etti deyince noldu dediğimde,bilmiyorum bütün gün kötüydüm bağırsaklarım bozulmuş deyince,arka deliğine giren kalın aletimden fışkıran döllerimin yaptığını söylemedim tabii,Banu teyzenin yanına oturup ya param gelmedi size bor*****u nasıl ödesem deyince öfkeyle bakıp ne demek gelmedi ben paramı istiyorum diye sertçe çıkıştı,ben sırıtarak elimi bacak arasına sokup kadına sarılıp sıkıca yakalyınca direnip itmeye çalıştı ama gücü yetmeyince lütfen bırak canımı acıtıyorsun deyince,tv. de görüntüleri oynatmaya başladım,ağzı açık kalmış bakıyordu görüntüyü kadının amına tam gireceğim yerden başlatmıştım,dili tutulmuş konuşamadan bakıyordu,allah belanı versin deyince bela okuma bak senin de hoşuna gitmiş nasıl zevkle inliyorsun deyince ağlamaya başlayıp ben bunu rüya gördüm diye hatırlıyorum ,sen kahveme ilaç koymuşsun deyip ağlamaya devam ediyordu,Banu teyze bu yaşa kadar niye bakire kaldın çok güzel bir kadınmışsın deyip,itiraz çansın yok dediklerimi yapmak zorundasın ,ancak o zaman kurtulursun deyip elimi amına atıp okşamaya başladım,o arada görüntüler devam ediyor ben kadını arkadan sikiyordum,şaşkınlığı daha da artmıştı iri yarrağımın dar amını ve arkasını nasıl ayırıp gererek girdiğine bakıp sessizce ağlıyordu,elbisesini çıkarmama direnmeden sessizce ağlıyordu,ben de soyundum aletim yarı kalkık sallanıyordu ona bakıp duruyordu,ağzına değdirince başını çevirdi saçından tutup yala diye bağırınca mecburen yalamaya başladı,yarrak kadının dilini tadınca kazık gibi olmuştu,kalçasını memelerini okşayıp parmağımla bızırını ve deliklerini okşayıp ayağa kaldırdım, kucağıma alıp ayakta gezdiriyordum, Banu düşmemek için bacaklarını belime dolamış aşağı kaymamak için boynuma sarılmıştı,aşağı kayınca ayrık kalçasının arasına kazık olmuş yarrağım değiyordu,tek elimle belini tutuyor diğeriyle amını ve arka deliğini okşuyordum,Banu teyze kucağımda devamlı yalvarıp nolur beni bırak para istemiyorum üste para bile vereyim görüntüleri ver de gideyim diye yalvarırken kucağımda gezdirdiğim kadının arka deliğine bolca aldığım jeli sürmüş yayarak parmağımı delikten soktum,kadın kasılarak boynuma hamle yaptı ama kollarında kuvvet kalmamıştı,yavaşça kayıp yarrağıma değiyordu aletimi oynatıp amına denk getirdim kadın artık tutunamıyordu yarrağım daracık ama yavaşça oturdukça giriyordu Banu nun yüzü yarrak girdikçe kasılıyordu,yarrağımın çoğunu alıp oturuyordu sonunda kendini kollarıma bırakıp tamamen oturunca köküne kadar almış kucağımda titriyordu,daracık sıcak am yarrağımı sıkıca sarmış yarrağımın nabzını duyuyordum,boynunu yalayıp dudaklarına yumuldum önce cevap vermedi ama dilimi ağzına sokunca karşılık verip öpüşmeye başladık Banu teyze acemice öpüyordu ama diri memelerini bana sıkıca yapıştırmış kollarımda kendini kaybediyordu,kıvama gelmişti,artık direnme yerine isteyerek sevişiyordu,tüm ağırlığıyla iri yarrağımın üstünde köküne kadar almış şekilde kucağımdaydı,amının dibini iyice esnetip giren yarrağım kımıldamadan içinde duruyordu,Banu teyze kucağımda boynumdan asılıp yarrağın üstünde kalkıp oturmak istiyordu,ama gücü yoktu,arka deliğini yine okşayıp kadını içice azdırıyordum,sonunda dayanamayıp Kerem hadi diye inledi,tamamdı yatağa götürüp uzandım üstümde yatırıp belini tutup alttan darbeler vurarak sikmeye başlamamla inlemeleri artmış omuzumu ısırıyordu,kadının amı harika güzellükteydi yarrağım daracık sıcaklıkta büyük bir zevkle kayıp beni uçuruyordu,Banu teyze de zevkle inleyip duruyordu,aleti çıkarıp yatağa yatırdım,bacaklarını omuzuma dayayınca kabarık etli amı iyiçe açılmıştı,amına denk getirip dışardan hızla geçirince haykırıp inledi sert ve seri şekilde sikmeye devam ediyor ve daracık amını sertçe zorlayıp sikiyordum,yüzü kasılı yatan kadın titremeye ve sarılarak amını bana itip kıvrılarak şehvetle inleyip uzun uzun yay gibi gerilip yatağa yığıldı 45 yaşında daracık amına giren iri yarrakla ilk orgazmını yaşamıştı,yüzündeki mutlu yorgunlukla yatıyordu,ters çevirip karnına yastık koydum kalçası havalanıp iyice ayrılınca yarrağımı arka deliğe dayadımve bastırıp sürmeye başladım,sesi çıkmayınca deliğe bastırıp geçirdim,kaslarını ayırıp içeri kayan yarrağımı yarısına kadar sokunca Banu hayır diye bağırmıştı,nolur ordan yapma diye yalvarırken yine abanıp tamamını geçirdim,yarganı sıkıca tutmuş çırpınıyordu,arkanı sıkma şimdi geçer deyip boynunu yalayıp altımda sıkıca tuttum,direnemeden duruyordu acısı azaldıkça sesi hafifledi,kulağına fısıldayıp Banu teyze amın harika güzeldi arkanda çok güzel beni bundan mahrum etme deyip yavaşça geçirerek sikmeye başladım,sıkı deliğe zor girip çıkıyordum jel yardımıyla rahatlamaya başlamıştım,arka delik daha derindi ama girişteki kaslar çok sıkıydı,ama yarrağım önünde engelsiz giriyordu,köküne kadar sokup kalçasını ezerek uzun süre siktiğim Banu da artık inliyordu dizlerinin üstüne kaldırıp iyice domaltınca taşaklarım da amına çarpıyordu,bir elimle de bızırını ovup parmağımı amına sokup sikmem kadının yine titremesine sebep olmuş kasılan arkası da yarrağımın kasılmsını sağlamıştı,ikimiz de sarsıla bağıra boşalıyorduk,5-10 kasılmayla döllerimi kadının arkasına boşaltıp yorgunluk ve terden yatağa uzanmıştık aletim kadının içinde inince çıkardım ve sarılıp öptüm,,,Banu teyze uyuyor gibiydi…devamı var..”

Gecelik Seksi Escort Buluşması Sizinle

Yeni bir heyecanın özlü olarak yaşanması için tabii ki de bunun gibi natura yaşamlarına doğru bir adım atılması ve etkileyici olan sonuçlara doğru daha az makyajlar bunların yoğun aksesuar kullanımı olduğu bir zamanda bulunduğunu görmesi gerekir. Derinden gelen yeniliklerin anlaşılması ve farz olarak bunların gülümseyen yanlarıyla kendi hayatlarını anlam katacak ve bazen ışıl ışıl parlayan güzel bir bölümde sinyalleri yakarken yeşil ışıklar sunacak escort hanımların olması demektir. Şimdilik buca escort kafasında yeni dönemleri düşünmeye ve bundan sonrasını adım atarken kendi beklentileri üzerindeki doğru karakterlere göre kurgularken yeni bir jenerasyon kafasında hızlı olarak felsefesinde gizemli olan detayları oluşturmaya başlayacaktır. Bazen bunun üzerindeki güçlü kuvvetli durumlara ve iletişim kabiliyetinin yoğun olduğu sempatik bayanlara üzerindeki etkileri daha farklı yollarla anlamaya başlayacaktır. Sonucunda bu heyecanlı escort atmosferine ateşli olayların erotizm kafasında yaşanmasında sadece ramak kalmıştır ve bunların yükselen ateşinde bütün görselliğini sadece kahkahalar eşliğinde matrak bir havada yaşamak adına sempatik bir hanım da bulacak olduğunu görmektedir.

olgun dul suzan hanım

Olgun Dul Suzan Hanım slm arkadaşlar adım murat size başımdan geçmiş bir hikâyeyi anlatacam. Ben 26 yaşındayım normal boy ve kilodayım. Ben olgun ve dolgunlara vurgunum. Nerede koca göt ve koca meme görsem ben ordayım. Bu anlatacağım hikâye 3 yıl önce başıma geldi. 56 yaşında Suzan adında bir bayanla. İş için İstanbul`a gitmiştim memleketten bir arkadaşın evinde ilk gece kaldım, neyse sabah kalktıktan sonra evden ayrıldım. Yürürken bir kalabalık gördüm, meraklı milletiz ya hemen sokuldum 30–40 kadar bayan var. Bayanın birine sordum meğersem özel bir tv kanalının binasıymış, programa gelmişler. Bende girsem mi diye düşündüm. Neyse uzatmayım ben de girdim. Girdim ama arkadaşlar ben deki heyecan göreceksiniz canlı yayın abi sadece tv de görüyoruz, ilk önce oğlum murat senin ne işin var burada toplam üç erkeğiz gerisi bayan neyse az zaman geçti tam cennete düştün murat her taraf koca göt, meme ne tür ararsan var. Ön çaprazımda bir bayan dikkatimi çekti, tam hoşuma giden tipte beyaz bir bluz kolları omuzlara kadar açık bembeyaz teni, neyse gözümü alamaz oldum. Reklâm arasında hemen işe koyuldum, sizi gözüm bir yerden ısırıyor başka programlara katılıyor musunuz diye sordum. ( hâlbuki yalan ilk defa gördüm) yok dedi. Dedim sizin gibi güzel bayanların kocaları iyi kıskanmadan gönderiyor bu programlara kadın demez mi ben dulum, ben ve küçük murat o anda coştuk. Neyse çıkışta Suzan`a yapıştım, vaktiniz varsa bir seyler içelim. Suzan da kabul etti, oturduk bir yere sohbet muhabbet tabi ki konuyu sekse getirdim. Ben dedim kendi yaşıtlarımdan hoşlanmıyom dedim olgun olacak. Suzan dedi şimdi anlaşıldı sen beni sikmeye kafaya koymuşsun, ben de dürüst olmak gerekirse evet dedim tabi sen de benden hoşlandıysan dedim. Benim eve gidelim dedi.2–3 sokak ötede bana evinin adresini verdi. Yarım saat sonra gel laf söz olmasın tamam dedim. Sonra vardım daireye çaldım kapıyı o ne öyle suzan üzerini değiştirmiş. Altta tayt üzerinde badi Suzan içerde memeleri kapının dışarısındaydı. Girer girmez dudaklara yapıştım acele etme elimden tuttu salona götürdü. Neyse dans etmeye başladık, elime aldım koca götünü sıkmaya başladım. Dans ederek yatak odasına gittik. Suzan’ı görmeliydiniz delirmiş gibi üzerime saldırdı. Normal kadına 5 senedir erkek eli değmemiş. İlk önce başladı yarağımı emmeye ben bu yaşıma kadar böylesini görmemiştim köküne kadar agzına alıyordu sonunda dayanamadım döllerimi suzanın ağzına yüzüne fışkırttım. 15–20 dakika kadar seviştikten sonra yarağımı suzanın amının etrafında gezdirdim ama sokmadım suzan bagırıyor sok şu yarağını amıma muratım yanıyom, sonra yarağımı köküne kadar vururken ben ona bitanem Suzanım sabaha kadar sikecem seni, o da sik sik amımı götümü her yerimi sik muratım. Şikişten sonra 1 saat kadar birbirimize sarılarak yattık. Beraber daha sonra duş almaya gittik. Ben onun amını, O benim yarağı güzelce ilifledikten sonra başladı tekrar suyun altında emmeye tabiki gençliğin hali başka benim yarrak yine zırpadak kalktı şimdi sırada elbette Suzanımın koca götü dayadım yarağı götüne suzan zevk çığlıkları atıyor. Uzatmayım arkadaşlar Suzanın yılların verdiği yarak hasretini dindirmiştim. O günden sonra tekrar Suzanla beraber olmak kısmet olmadı yalan olmasın ara sıra burnumda tütüyor. Benim gibi dolgum ve olgunlardan hoşlanan arkadaşlara şunu söylemek isterim. Arkadaşlar yarrak hasreti çeken dul, evli bir sürü insan var yeter ki açılın tabi ki agırdan agırdan ben suzana açıldım 5 senelik erkeksizlik ateşini aldım. Herkese dolgun ve olgunlarla iyi sikişler Gönderen: [email protected]