çatır çatır siktiler beni

sitede yazılan hikayelerin bir kısmını okudum, benim anlatacaklarım ise tamamen gerçektir. İstanbulda özel bir şirkette müdür yardımcı olarak çalışıyorum. 28 yaşında 1.68 boyunda 58 kilo açık kumral yugoslavya kökenli bir bayanım. Göğüslerim büyük kalçalarım ise je lo tarzındadır. Hele bu olaydan sonra aslına bakarsanız tam sikilmelik bir kadınım diyebilirim. 2 ay önceydi. hafta sonu tatili için bir bayan arkadaşımla karadenize gitmeye karar verdik. Yarı otel/pansiyon bir yer bulduk. ilk görüşte nezih sayılacak bir yer gibi gözüktü. Ama içinin abaza dolu olduğunu bilemezdik tabi. daha eşyaları yerleştiremeden arkadaşımın kardeşi aradı bir kaza geçirdiğini söyledi. bende dönmek istedim ama arkadaşım kendisinin gideceğini çok ciddi bi kaza olmadığını hatta yetişebilirse akşam geleceğini söyleyince ben kaldım. Öğlen gibiydi inanılmaz sıcaktı. abartısız 40 dereceye yakın vardı. pembe bikinimi giyip sahile indim, oteli nezih bi yer olarak gördüğümden sadece bikinim ve havlumla otelin plajına indim. açıkçası bikinim küçük olduğundan memelerin götüm hatta kukum bile ortadaydı. Çevreye hiç aldrış etmeden şezlonga uzandım ve bacak bacak üstüne attım, bikinimin ipinide çözünce iri memelerim kukum kasam her yerim ortadaydı. yaklaşık yarım saat güneşlendikten sonra şöyle bi etrafıma bakmak için kalktım. kalktım ki ne göreyim 7-8 adam etrafıma konuşlanmışlar hipnotize olmuş gibi kendi sezlonglarında beni seyrediyolarr. bozuntuya vermedim bikinimi bağladım ve denize girdim onlarda bzuntuya vermediler tabiki. Denizden sonra odama gittim dinlendim ve çarşya gittim kuaförde uzun açık kahverengi saclarımı yaptrdım ve akşam yemeği için otele gittimm. Üzerime straples sarı mini bir bluz giydim, bacaklarım kasam memelerim yine meydandaydı. o adamları tamamen unutmuştum. yemek yerken yanıma o adamlardan tipini hatırladıım 2 kişi geldi. bi fabrika çalışanları olduklarını tatil için geldiklerini içki ısmarlamak istediklerini söylediler gündüz ki durum için ise özür dileyip plajın küçük olduunu tesadüf orda olduklarını söylediler. çok nazik ve kibar konuşunca bende kabul ettim ve bara geçtik. adamlar çok yakışıklı tipler değildi ama hepsi 1.85 1.90 yapılı esmer muhtemelen doğulu tiplerdi aksanları düzgündü sohbet ilerledikçe aynı gündüzzki gibi sayıları 8 e çıktı ve sohbet bel altına inmeye başladı artık dokunmalar ufak sürtmeler başlamıştı. hafif sarhoş gibiydim durumu anlayıp odama çıkmak isdeğimi söyledim aslında bu kadar erkeğin arasında olmakta hoşuma gitmişti ama devam ettirmek istediğim bir ilişkimde vardı. biraz sadakat biraz içgüdüsel olarak odam çıkmak istedim. içlerinden biri eşlik etmek istedi kabul ettim ve odaya çıktık. adama teşekkür edip kendimi tuvalete attım çok içmiştim resmen şelale gibi işedimm. uykunn verdiği rehavetle kilodumu altımdan çıkarım öylece yatağa uzandım. tahmini 1 saat kadar sonra kalktığımda tamamen şoktaydım meğer beni odaya bırakan adam kapıyı tam kapatmamış bende farketmemiştim plajda ki ekip full kadro önümdeydi. hepsi çıplaktı, siklerini sıvazlaya sıvazlaya bana bakıyorlardı. kol kadar yarakları ellerinde hepsinn ağzının suları akıyordu. Korkudan şaşkınlıktan nefesim kesilmişti. bluzum sıyrılmış kukum memelerim ortadaydı bir anda üzerime atladılar. bluzumu bir an çekip çıkariverdiler 4 ü beni yatağa yatırıp yalamaya başladılar ama ne yalamak, vakumluyorlardı adeta amcığım memem götüm dudaklarım kulaklarım burnum ayaklarım yalanmayan hiç bir yerim kalmamıştı. diğer 4 ü ise sıralarını bekliyorlar 31 çekiyorlardı. başetmem karşı koymam imkansızdı. hayır durun yapmayınn demem onları dahada azdırıyordu. beni hemen pozisyona soktular. biri önce domalttı ve direk götüme soktu o koca sikini ama ne sokmakk gözlerimden yaş geldi çığlık bile atamadım ağzımı kapadilar hemen nasıl aldım bende anlamadım beni o vaziyette kucağında geri aldı ve sırt üstü konuma getirdi. kılsız süt gibi kukum ortadaydı. 2 cisi geldi direk kolum kadar sikini amcığıma soktu altlı üstlü sikilmeye başlamıştım diğer 2 side yanlardan memelerimi emiyorlardı, az önce emen 2 sinden biri şimdi beni üzerine almış diğeride götümü sikmeye başlamıştı. demin sikenlerde şimdi memelerimi ayaklarımı yalamaya başlamışlardı. ve sıra bir süre sonra diğer 4 lüye geçmişti. artık kendimden geçmiş yapmayın yeter diye sayıklamaya başlamıştım. ama nafile. diğer dörtlüde çeşitli şekilde beni grup olarak siktiler. yarın baygın durumdaydım artık bitti derken daha doymadıklarını farkettim sayıları çok olduuğundan ve manzara hoş olduğundan sikleri hemen kalkıyor içleri hemen doluyordu. sabaha kadar beni pozisyondan pozisyona sokup, tekli ikili üçlü dörtlü çatır çatır siktiler. sabah uyandığımda hepsi yatağımdaydı üst üste sızmışlardı altlarından zar zor çıkıp tuvalete gitmek istedim öğürüyordum. bacaklarım her yerim ağrıyordu. ama aynı anda onlarda uyandılar ve onların deyimleriyle birer sabah postası daha attılar bana ,akşam üstüne kdar kendime gelemedim telefona bakamdm. arkadaşm merak etmiş defalarca aramıştı. eve döndüğümde kimseye anlatmadım. ama zaman geçtikçe içimdeki sikilme arzusu artmaya başladı. mümkün ise tekli olarak sikişmeyi tercih ediyorumm.beni ve hikayeyi beğenen varsa altına yorum yazsınn lütfenn